söndag 22 januari 2012

Intro

Invägning och mätning sker idag.
Senaste veckan har jag fuskat, så jag ser det som att jag börjat om.
En bild kommer av hur jag ser ut just nu, det skall vara en för och efterbild.
Jag varnar för att jag endast kommer ha en bikini.

En del kanske tycker att jag verkligen inte behöver gå till sådana här längder för att gå ner lite i vikt. Eller så kanske de inte tycker det alls.
Men det har varit ett problem för mig under hela mitt liv.
Inte när jag var så pass liten att jag fortfarande kunde springa runt i huset och leka Lejonkungen, men från att jag börjat trean eller så tills nu i 20-års åldern har jag känt att den här kroppen inte är min.
Mitt ansikte är ju relativt smalt och "snyggt", så jag har bara förstört det jag har.
Min kropp har även varit grunden till att jag har blivit retad. Folk tittar på mig konstigt och en del har viskat saker när de gått förbi.

Jag tänker inte göra det här till en klagblogg! Nej, tvärt om!
Här ska vi vara motiverade, glada och ha en kämparglöd för att nå sitt mål!

Jag hade tänkt mig att ge mig själv ett pris om jag klarar mig hela vägen.
Inte bara en friskare kropp, men även något annat.
Tips på bra priser för detta skulle uppskattas!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar