söndag 22 januari 2012

Dag 1 - Invägning och sånt

Det blir inga bilder på mig då alla bildprogram där man kan ändra storlekar och sådant inte fungerar riktigt som de ska. Så det får bli annat istället.

Har mina siffror iallafall! De jag tycker spelar någon som helst roll.
De otrevliga siffrorna..

Midjan- 89 cm. Alltså den delen av torson som är smalast, vissa tror att höfterna är det som är midjan men där tar de fel. Midjan sitter i alla fall inte där på mig.
Mage/Höfter- 110 cm. Det är här mina skräcksiffror kommer in, denna och nästa..
Stuss- 120 cm. Jag borde egentligen ha mätt mina lår också, men de är två och jag finner inget nöje i att mäta två olika kroppsdelar. De är åtminstone över 50cm var minst!

Och sist men inte minst; Vikt - 88kg
Nästan 90kg, jag var rätt nöjd att jag inte kommit dit riktigt ännu.

Kan påpeka att jag inte väger mig med en elektronisk våg utan en sån där "gammal vanlig" våg, litar mer på den eftersom det är den jag har vägt mig på sedan jag var ytterst liten.

Nästa gång kommer en bild på en aktivitet vi gör och en liten beskrivning av vad som görs, hur det känns och med vem.
Ha det så bra tills dess!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar